عوارض جرم گیری دندان – آیا جرم گیری به دندان آسیب می رساند؟

عوارض جرم گیری دندان چیست؟ آیا جرمگیری به مینای دندان آسیب میزند؟ واقعیت این است که دندان ها با گذشت زمان و به علت عدم رسیدگی مناسب معمولا جرم زیادی را به خود میگیرند. این جرم ها باعث آسیب به دندان می شود. و در طولانی مدت می تواند آسیب های جدی را به دندان های شما وارد کند. علاوه بر این، جرم ها باعث تغییر رنگ دندان می شوند و از زیبایی لبخند شما کم می کند. بسیاری از افراد برای حل این مشکل به دندان پزشکی مراجعه می کنند. تا جرم گیری انجام دهند. اما آیا جرم گیری باعث آسیب به مینای دندان می شود؟ در این مقاله برای شما خواهیم گفت.

عوارض جرم گیری دندان

سوال رایجی که بسیار مطرح می شود عوارض جرم گیری دندان چیست؟  آیا جرم گیری باعث آسیب به مینا می شود؟ پاسخ قطعا” و مطمئنا” منفی است. جرم گیری  هیچ آسیبی به دندان های شما وارد نمیکند. بلکه دقیقا برعکس. جرم گیری کمکی است به سلامتی دهان و دندان شما. 

در واقع جرم گیری اولین، اساسی ترین و ساده ترین راه جهت رسیدن به سلامت دهان و دندان می باشد. در جرم گیری جرمها و پلاکهای میکروبی روی دندان که باعث التهاب لثه، خونریزی و تورم لثه، بوی بد دهان و همچنین پوسیدگی دندانها می شود برداشته می شوند. واقعیت این است که فقط توسط یک جرم گیری می توانیم مانع ایجاد تمام این مشکلات شویم یا آنها را درمان کنیم.

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام من برای جرم گیری رفتم و بعد از اون دندونام ۲ برابر جرم گرفتن یعنی جایی که هرگز جرم نمیگرفت هم جرم گرفت علتش چیه؟ از بچگی هم با اینکه همیشه و با دقت مسواک میزدم پشت دندونهای جلویی پر از جرم بوده و اینکه هر مسواک و خمیر دندونی رو که امتحان کردم باز هم پلاکهای روی دندونهامو درست نمیشوره. حتی با اینکه به پزشکم گقتم و نوع مسواک زدن درست رو برام توضیح داد. تازگی هم چند تا از دندونام حساس شدن و تاجشون معلوم شده. قضیه چیه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

کلیک کنید.
تماس آنلاین از طریق واتس اپ با مطب
کلینیک دکتر غزال آرش راد با مشاوره آنلاین در زمینه ایمپلنت، کامپوزیت دندان و لمینت دندان.