بهترین دندانپزشک تهران

انتخاب بهترین دندانپزشک تهران و ایران به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. در هر بخشی متخصصین میتوانند نیازهای شما را برآورده کنند. اما ویژگی های یک دندانپزشک خوب و قابل اعتماد چیست؟ چگونه می توانید مطمئن باشید که به سراغ پزشکی قابل اعتماد می روید؟

بهترین دندانپزشک به درمان مورد نیاز شما بستگی دارد. به عنوان مثال جایز نیست که برای انجام ایمپلنت به دندانپزشک متخصص درمان ریشه مراجعه نمایید با برعکس. اما شما به عنوان بیمار چگونه می توانید پزشک خود را انتخاب کنید؟

دکتر غزال آرش راد

از پزشک خود چه بپرسید؟

  1. تخصص، تعهد و تجربه دندانپزشک: بهترین دندانپزشک تهران کسی است که نسبت به کار خود تعهد داشته باشد. علم خود را به روز کند و با وجدان کامل نسبت به بیمار رفتار کند.
  2. رشته تخصصی: بهتر است برای ایمپلنت باید به متخصص ایمپلنت و پروتز دندانی مراجعه کنید. و برای  درمان ارتودنسی به متخصص ارتودنسی. هر کس تخصصی دارد!
  3. دانشگاه محل تحصیل: افراد فارغ التحصیل شده از دانشگاه های برتر ایران زیر نظر بهترین اساتید دندانپزشکی تحصیل کرده اند. و تک تک مراحل را با نظارت این عزیزان گذرانده اند. محل تحصیل دندانپزشک می تواند فاکتور خوبی برای توانایی و تخصص او باشد.
  4. محل کلینیک: دسترسی راحت به کلینیک، نزدیک بودن آن به محل کار یا منزل شما می تواند در درمان های طولانی کمک خیلی بزرگی برای شما باشد. همچنین از اتلاف وقت شما در مترو جلوگیری کند.

نمونه کارهای پزشک

  1. نمونه عکس های قبل و بعد: حتما قبل از عمل های زیبایی آرشیو عکس های قبل و بعد دندانپزشک مربوطه را چک کنید. برای مشاهده نمونه عکس های ایمپلنت دندان به این صفحه مراجعه کنید: ایمپلنت دندانی: تصاویر قبل و بعد از ایمپلنت نمونه درمان های قبل و بعد از کامپوزیت دندان: کامپوزیت ونیر دندان: تصویر قبل و بعد از کامپوزیت همچنین در رابطه با درمان های لمینت دندان اینجا را مشاهده کنید: لمینت دندان | گالری تصاویر قبل و بعد
  2. نظرات بیماران قبلی: نظر دیگر بیماران میتواند راهنمای شما باشد. به سراغ کامنت های وبسایت پزشک خود بروید. ببینید که بیماران چه نظری درباره روش درمان و پزشک انتخابی شما دارند؟ کامنت های اینستاگرام کلینیک هم منبع دیگری برای شناخت پزشک است. همچنین این روزها وبسایت های مرجع پزشکی نیز در دسترس همگان است. کافی است بررسی کنید که آیا مراجعین قبلی از خدمات دریافتی راضی و خوشحال هستند یا نه؟ آنها چه امتیازی به پزشک شما داده اند؟
  3. آموزش بیمار: بیمار باید در مورد پروسه درمانی خود مطلع شود تا بتواند با خیال راحت تمامی سوالات و دغدغه های خود را با دندانپزشک خود در میان بگذارد.
  4. عدم فروش محصولات جانبی: فروش محصول در مطب های دندانپزشکی کار حرفه ای نیست. ممکن است پزشک معالج شما، برند خاصی از محصولات را به شما پیشنهاد دهد. اما فروش محصولات تجاری و جانبی در مطب، درست نیست.
  5. تمیز بودن مطب: اگر به کلینیکی مراجعه کردید و در مورد تمیزی فضای کلینیک، یونیت، دستگاه ها، دست های دکتر یا دستیارانش شک داشتید، به هیچ عنوان درمان خود را در آن فضا انجام ندهید.

سوال از افراد معتمد

  1. همه ما داروخانه یا پزشکی میشناسیم که منبع معتبر ماست. اگر چنین شخصی را دارید، حتما برای یافتن دندانپزشک مناسب نظر آنها را نیز بپرسید.
  2. نام تمامی فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در انجمن دندانپزشکی ایران موجود است. به این ترتیب میتوانید مطمئن شوید که فردی که به او مراجعه میکنید، دارای مدرک دکترای دندانپزشکی هست.

چه مسائلی را در نظر داشته باشید؟

  1. دندانپزشک تان در چه دانشگاهی تحصیل کرده است؟ اگر چه تجربه کاری مهم تر است اما این فاکتور می تواند تاثیرگذار باشد.
  2. چند سال تجربه دارد؟
  3. بیمارستان های محل فعالیت وی کجاست؟ بیمارستان هایی که دندانپزشک در آنها حضور دارد، نشونه خوبی برای بررسی تعهدات و نظم دندانپزشک است.
  4. از چه نوع ایمپلنت‌ها و چه روش‌هایی برای کاشت ایمپلنت و اصلاح طرح لبخند استفاده می‌کند؟
  5. آیا کلینیک مناسب کودکان است؟
  6. برای یک ایمپلنت دندان یا ایمپلنت کل دندان‌ها چه مبلغی دریافت می‌کنند؟ این هزینه و قیمت‌ها شامل انجام چه اعمال و استفاده از چه مواد و تجهیزاتی می‌شوند؟
  7. آیا عکس قبل و بعد بیماران قبلی موجود است؟ این عکس ها به ویژه در دندانپزشکی زیبایی بسیار مهم است. قبل از لمینت دندان، اصلاح طرح لبخند و… حتما گالری عکس های دندانپزشک مورد نظر خود را بررسی کنید.
  8. کارکنان کلینیک به درستی پاسخگوی شما هستند؟
  9. دهان، لثه‌ها و دندان‌هایتان به‌طور کامل معاینه شدند؟
  10. آیا کادر درمان در حین انجام درمان از دستکش و سایر وسایل حفاظتی شخصی استفاده می‌کنند؟

بهترین دندانپزشک تهران

دکتر غزال آرش راد متخصص پروتز دندانی و ایمپلنت فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی، در دوره عمومی و تخصصی، متخصص ایمپلنت، پروتز دندانی و زیبایی است. دکتر آرش راد در بیمارستان بهمن فعالیت دارند. شما میتوانید برای مراجعه حضوری به کلینیک مراجعه نمایید. آدرس: تهران، سعادت آباد، مقابل بیمارستان عرفان، ساحتمان پزشکان سینام، طبقه ۳، پلاک ۱۱، شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۰۵۸۰

دکتر غزال آرش راد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

کلیک کنید.
تماس آنلاین از طریق واتس اپ با مطب
کلینیک دکتر غزال آرش راد با مشاوره آنلاین در زمینه ایمپلنت، کامپوزیت دندان و لمینت دندان.