کمپین لبخند بهاری

کمپین لبخند بهاری در تعطیلات نوروزی سال ۹۵ برای ما تجربه ای متفاوت و شیرین بود که عید ما را خندون کرد. دوستان زیادی ما رو همراهی کردند. عکس لبخندهایی که برامون فرستادید، پر از انرژی و حال خوب بود. استقبال دوستان از کمپین به حدی بود که مجبور شدیم برای ارسال عکس ها محدودیت زمانی بگذاریم، تا بتونیم عکسها رو انتشار بدیم و همه اونهایی که برای ما فرستاده شده رو در کمپین مون شرکت بدیم.
کمپین لبخند بهاری هیجان جالبی داشت هم برای ما که مسابقه رو اجرا میکردیم و هم برای دوستان شرکت کننده. لبخندهای شما به انرژی زیادی داد. چرا که دیدن لبخندهاتون به معنی شادی شماست و این شادی انگار قرار باشه در تمام دنیا منتشر بشه و برای همیشه باقی بمونه. همین احساس خوب بود که حال ما رو هم خوب کرد. امید داریم که این لبخند برای شما مردم و همراهان عزیز دایمی باشه.

ما تعدادی از عکس های شما عزیزان رو در سایت به صورت اسلاید منتشر کردیم، که بماند به یادگاری و هر وقت به این مسابقه و این خاطره برمیگردیم روحمون با دیدن خنده های شما تازه بشه. تا یاد و خاطره این همراهی و ذوق و شوق مسابقه باقی بمونه و تشکری باشه از شما که همراه ما بودید و هستید.

در اینجا میتونین به گالری ما سر بزنین و عکس درمان های مختلف رو ببینین.

کمپین لبخند بهاری

2 دیدگاه. Leave new

  • مریم سیاسی
    2017-09-19 10:32 ب.ظ

    با سلام من مراحل کشیدن دندان و کاشت استخوان را انجام داده ام و در حال حاضر پروتز موقت دارم و نیاز به مرحله بعد برای گذاشتن پیچ و بعد اخرین مرحله گذاشتن دندان البته فک کامل بالااست امکان ارسال مدارک را دارم میتوانید بمن قیمت و زمان را اعلام کنید ممنون میشوم

    پاسخ
    • غزال آرش راد
      2018-11-26 9:58 ب.ظ

      سلام، با مطب تماس بگیرید راهنماییتون کنن،
      ۰۲۱۲۶۷۶۰۵۸۰

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

کلیک کنید.
تماس آنلاین از طریق واتس اپ با مطب
کلینیک دکتر غزال آرش راد با مشاوره آنلاین در زمینه ایمپلنت، کامپوزیت دندان و لمینت دندان.