قیمت ایمپلنت کامل فک بالا

از دست دادن دندان طبیعی می‌تواند معایب زیادی دارد. بدون دندان لبخندهای شما زیبایی خود را از دست خواهد داد. توانایی جویدن کاهش پیدا خواهد کرد و در قدتر تکلم دچار مشکل میشوید. تمامی این مشکلات میتوانند باعث مشکلات ثانویه شوند. مثلا با خوب نجویدن غذا، احتمالا معده در هضم دچار مشکل خواهد شد. همچنین اگر نتوانید واضح صحبت کنید، اعتماد بنفس تان کاهش میابد.

ایمپلنت کامل فک بالا

راهکارهایی برای حل این مساله وجود دارد. ایمپلنت ها بهترین روش درمانی ارائه شده تا به امروز است. اگر جز کسانی هستید که دندانهایتان را از دست داده اید و به دنبال راهکار و هزینه های آن می گردید در این مقاله دکتر غزال آرش راد متخصص ایمپلنت دندان برایتان از جزییات این روش درمانی بیشتر خواهند گفت. قیمت ایمپلنت کامل فک بالا از سوالاتی است که بسیار پرسیده اید. بنابراین برایتان درباره آن خواهیم گفت. همچنین میتوانید برای دریافت سریع قیمت ایمپلنت کامل، با شماره واتس اپ زیر در تماس باشید. همکاران ما در کلینیک با دریافت اطلاعات از وضعیت شما، قیمت ایمپلنت را به شما خواهند گفت. توجه داشته باشید این قیمت حدودی است. در واقع وضعیت دندانهای شما در هزینه نهایی میتواند تاثیرگذار باشد. با کلیک روی دکمه زیر، به واتس اپ مطب وصل خواهید شد.

ایمپلنت دندان چیست؟

در درمان ایمپلنت‌های دندانی، پزشک متخصص پین هایی را در استخوان فک قرار میدهد. جنس پین ها از تیتانیوم خالص است. تیتانیوم با بافت بدن سازگار است. برای قرارگیری پین یا پایه ایمپلنت نیاز به جراحی است. در مطب دکتر غزال آرش راد این مرحله توسط متخصص فک و صورت انجام میشود. متخصص پیش از جراحی وضعیت فکی و دندانهایتان را در نظر میگیرد و در سپس جراحی را انجام میدهد. پایه یا پین ها شبیه به ریشه دندان عمل میکنند. در مرحله بعدی متخصص پروتز دندان، پروتز ثابت را بر روی ایمپلنت ها قرار میدهد.

ایمپلنت کامل فک بالا

چه کسانی نیاز به ایمپلنت کامل فک بالا دارند؟ بازسازی کامل فک بالا زمانی انجام میشود که بیمار هیچ دندان سالمی در فک بالای خود نداشته باشد. گاه ایمپلنت برای یک یا دو دندان انجام میشود. اما در شرایطی که بیمار تمامی دندانهای فک بالای خود را از دست داده باشد، نیاز به ایمپلنت کامل پیدا میکند. در چنین حالتی پزشک پس از بازسازی فک (در صورت نیاز) هشت ایمپلنت در فک بالا قرار میدهد. دوازده دندان بر روی این هشت ایمپلنت قرار میدهیم. در واقع تعداد دندانها از تعداد ایمپلنت ها بیشتر است. توجه داشته باشید که این شرایط تنها در صورتی انجام میشود که استخوان کافی در فک شما برای انجام این کار وجود داشته باشد. برای بررسی این موضوع نیاز است که معاینه حضوری از دهان و دندانتان انجام دهیم.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا

همانطور که گفتیم در کلینیک ما مراحل مختلف ایمپلنت توسط دو متخصص انجام میشود. قیمت ایمپلنت کامل فک بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع ایمپلنت یکی از عوامل تاثیرگذار در این موضوع است. اگرچه با وجود تحریم ها دسترسی به انواع ایمپلنت در ایران بسیار سخت شده است. اما میتوانید درباره نوع ایمپلنت مصرفی در کلینیک ما اطمینان خاطر داشته باشید. چرا که شما در یک کلینیک تخصصی اقدام میکنید. بنابراین ما بهترین مواد موجود را برای بیمارانمان استفاده خواهیم کرد. ایمپلنت دندانی: تصاویر قبل و بعد از ایمپلنت

هزینه پزشک معالج نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار است. فراموش نکنید که ایمپلنت کامل فک بالا موضوع بسیار حساسی است. انتخاب پزشک نقشی سرنوشت ساز در سلامت دهان و دندان شما خواهد داشت. مراجعه به مطب هایی که بدون تخصص این کار را انجام میدهند، تنها به این دلیل که قیمت پایینی از شما میگیرند، میتواند مشکلاتی در آینده برایتان ایجاد کند.

ممکن است در راستای قرارگیری ایمپلنت دندان نیاز به بازسازی فک یا سینوس لیفت وجود داشته باشد. هر جراحی و بازسازی که بر روی فک شما انجام شود، هزینه ای جداگانه از قیمت ایمپلنت خواهد داشت. در ادامه هر کدام از این موارد را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل فک بالا

در این بخش مواردی که میتواند بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار باشد برایتان خواهیم گفت. فراموش نکنید که تعیین قیمت و هزینه دقیق تنها زمانی امکان پذیر است که به کلینیک مراجعه کنید. در کلینیک وضعیت فک و دهان شما را بررسی میکنیم و سپس هزینه و شرایط پرداخت را به نظر شما خواهیم رساند. اما چه عواملی تاثیرگذار است؟ در این بخش به شما خواهیم گفت.

استحکام لثه برای انجام کاشت کامل

پزشک متخصص در مرحله اول قبل از انجام ایمپلنت و انتخاب نوع و مدل آن، مقاومت لثه و فک را بررسی میکند. در بسیاری از موارد استحکام لثه و فک می‌تواند دلیلی بر عدم نیاز به نوع دیگری از جراحی و قبل از انجام کاشت کامل باشد. زمانی که قرار است ایمپلنت کامل انجام شود، سلامت لثه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این اهمیت ناشی از سلامت ایمپلنت‌ها پس از انجام کار است. بنابراین لازم است قبل از شروع فرآیند کاشت، جراحی‌های لازم برای تقویت لثه و فک انجام شود. زمانی که به درمان‌های اضافی مانند پیوند استخوان، لیفت سینوس و کشیدن دندان نیاز باشد، هزینه ایمپلنت کامل افزایش می‌یابد.

جراحی سینوس لیفت

در بخش بالا اشاره کردیم که برای ایمپلنت کامل فک بالا نیاز به وجود استخوان کافی است. اگر استخوان فک شما برای انجام ایمپلنت کافی نباشد، بازسازی فک انجام میشود. جراحی سینوس لیفت یکی از جراحی های شایع پیش از انجام ایمپلنت است. در این روش جراحی، غشا سینوس به سمت بالا برده میشود و فضای خالی با پودر استخوان پر میشود. اگر شما نیاز به این نوع جراحی داشته باشید، هزینه آن بر روی قیمت هایی ایمپلنت شما اضافه میشود.

مواد تشکیل دهنده ایمپلنت‌های دندانی

دومین عامل موثر بر قیمت ایمپلنت کامل فک بالا، جنس ایمپلنت است. انواع مختلفی از ایمپلنت‌ها در بازار وجود دارد که هر کدام هزینه و تاییدیه خاص خود را دارند. این انواع مختلف ممکن است تفاوت قیمت زیادی برای یک دندان نداشته باشد. اما وقتی صحبت از ایمپلنت کامل فک بالا می‌شود، هزینه آن‌ها میتواند تفاوت قیمت قابل توجهی داشته باشد.

کشور سازنده ایمپلنت مورد استفاده برای دندان

مورد بعدی و تاثیرگذار در قیمت کلی ایمپلنت کامل فک بالا، کشور سازنده ایمپلنت است. ایمپلنت‌های مورد استفاده در مطب دندانپزشکی از کشورهای مختلف وارد می‌شوند. کشور سازنده و مسیر واردات ایمپلنت بر قیمت نهایی ایمپلنت تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش یا کاهش قیمت ایمپلنت نسبت به انواع دیگر می‌شود. اگرچه این موضوع در مقاله های اینترنتی باب شده است. اما دسترسی ما برای داشتن ایمپلنت ها در ایران محدود است.

در این مورد پیشنهاد ما این است که در انتخاب پزشک خود دقت کنید. چرا که پزشک متخصص هرگز نتیجه کار خود را به خاطر استفاده از جنس نامرغوب تحت تاثیر قرار نمیدهد. سلامتی شما میتواند باعث ایجاد یک خاطره خوب شود. در نتیجه بیمارهای بعدی را شما برای ما خواهید فرستاد. این موضوع یک برد دو طرفه است. توجه به این اصل باعث میشود که ما بهترین نوع ایمپلنت موجود را برای بیماران خود استفاده کنیم. بنابراین میتوانم بگویم که نگران این بخش نباشید و انتخاب آن را به ما بسپارید.

هزینه متخصص

آخرین عاملی که بر قیمت ایمپلنت کامل فک بالا تاثیر دارد، میزان مهارت و تجربه متخصصی است که می‌خواهد ایمپلنت را انجام دهد. همانطور که واضح است، هرچه پزشک با تجربه‌تر باشد و همچنین از نظر علمی در سطح بالایی باشد، قیمت ایمپلنت کامل فک بالا بیش‌تر خواهد شد. انتخاب اینکه پزشک عمومی ایمپلنت دندانهایتان را انجام دهد یا متخصص ایمپلنت میتواند در هزینه نهایی تاثیرگذار باشد.

کلام آخر

امیدواریم با مطالعه این مقاله و اطلاعات موجود در آن بتوانید تصمیم خوب و مناسبی برای ایمپلنت کامل فک بالا بگیرید. ایمپلنتی که طبق نظر پزشک انجام می‌دهید، نتیجه مطلوبی را به شما خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

کلیک کنید.
تماس آنلاین از طریق واتس اپ با مطب
کلینیک دکتر غزال آرش راد با مشاوره آنلاین در زمینه ایمپلنت، کامپوزیت دندان و لمینت دندان.