هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندانی راه حلی طولانی مدت برای جایگزینی دندان‌هایی است که در طول زمان آسیب دیده یا در معرض پوسیدگی قرار گرفته‌اند. ایمپلنت‌، دندان‌هایی است که در استخوان فک شما قرار می‌گیرند تا شما را قادر به جویدن و غذا خوردن عادی باشید. ایمپلنت ها همچنین قادر به حمایت از تاج دندان و پروتز هستند و به روشی مشابه به ریشه‌های طبیعی شما عمل می‌کنند. ایمپلنت‌های دندانی همچنین برای بازگرداندن اعتماد به نفس به دلیل دندان‌های آسیب دیده یا از دست رفته ایده آل هستند. هزینه ایمپلنت دندان با توجه به دندان و نوع ایمپلنت متفاوت است در ادامه به بررسی عواملی که بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر گذار هستند پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت چیست؟

خود ایمپلنت از چیزی که به عنوان اباتمنت شناخته می‌شود استفاده می‌کند که در استخوان فک شما ثابت می‌شود. اباتمنت اساساً به عنوان ریشه دندان شما عمل می‌کند، ایمپلنت را در جای خود ثابت می‌کند و با لثه و استخوان فک شما ترکیب می‌شود. سپس اباتمنت با یک دندان مصنوعی یا تاج پوشانده می‌شود تا ظاهری شبیه به دندان طبیعی داشته باشید. اطلاعات بیشتر در اینجا

مزایای ایمپلنت چیست؟

دو فایده بزرگ جایگزینی دندان توسط ایمپلنت، بازگرداندن اعتماد به نفس و غذا خوردن راحت است. ایمپلنت دندان نیز یک گزینه درمانی جایگزین عالی برای دندان مصنوعی است. چرا که ایمپلنت‌های دندانی این پتانسیل را دارند که تا آخر عمر دوام بیاورند و اگر قابل جابجایی باشند، به اندازه پروتزها ناراحتی ایجاد نمی‌کنند. همچنین ایمپلنت‌های متحرک را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که متناسب با شکل دهان شما باشد. بهترین دندانپزشک تهران

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان تنها روش درمانی برای بازسازی ریشه و تاج دندان است. با بیش از 95 درصد موفقیت برای چندین دهه، ایمپلنت‌های دندانی سرمایه گذاری بزرگی برای سلامت دهان و کیفیت زندگی شما هستند. هزینه ایمپلنت دندان اصولا بالا است. و امکان دارد در ابتدا هزینه بیشتری بپردازید، اما در نهایت در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا هرگز نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت. ناگفته نماند که لازم نیست کل مبلغ را یکجا پرداخت کنید زیرا این فرآیند در چندین مرحله انجام می‌شود. علاوه بر داشتن زمان بیشتر برای پرداخت، هزینه ایمپلنت دندانی یکسانی وجود ندارد زیرا هر شرایطی متفاوت است. در ادامه به بررسی چند عاملی که بر هزینه جایگزینی دندان‌های از دست رفته شما تأثیر می‌گذارد، پرداخته‌ایم.

برای دریافت هزینه ایمپلنت دندان در کلینیک دکتر غزال آرش راد می توانید از طریق شماره واتس اپ با مطب در تماس باشید. کافی است عکس دندان خود را ارسال کنید و درخواست مشاوره داشته باشید تا به سوالات شما پاسخ بدهیم.

۰۲۱۲۶۷۶۰۵۸۰
۰۹۳۶۵۳۳۷۳۰۴

هزینه ایمپلنت دندان به چه عواملی بستگی دارد؟

در این قسمت به بررسی عواملی که بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر گذار هستند پرداخته‌ایم. این عوامل عبارتند از:

مراحل مقدماتی

اولین قدم شما برای داشتن یک لبخند کامل شامل مشاوره کامل با دندانپزشک است. در طول این فرآیند، آن‌ها دندان‌های شما را معاینه می‌کنند و استخوان‌های دهان و لثه شما را بررسی می‌کنند. اکثر افراد با سلامت عمومی دهان و دندان کاندیدای ایمپلنت‌ دندان هستند. اما بسیاری از آنها به درمان‌های آماده سازی مانند کشیدن دندان، درمان بیماری لثه یا پیوند استخوان نیز نیاز دارند. این درمان‌ها می‌توانند هزینه ایمپلنت دندان را افزایش دهند.

تاثیر تعداد دندان‌های از دست رفته بر هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت‌های دندانی از 3 قسمت پست، اباتمنت و ترمیم تشکیل شده‌اند. تعداد دندان‌هایی که از دست داده‌اید بر مبلغ پرداختی شما تأثیر می‌گذارد. اگر چندین دندان پشت سر هم یا حتی یک قوس کامل از دست داده‌اید، هر دندان به صورت جداگانه جایگزین نمی‌شود. در عوض، تعداد مشخصی از پست‌ها برای حمایت از بریج یا پروتز استفاده می‌شود تا هزینه کلی کاهش یابد.

مواد

هنگام انتخاب مواد ایمپلنت، بهتر است بر کیفیت به جای قیمت تمرکز کنید. امکان دارد مواد ایمپلنت با تخفیف پیدا کنید، اما آن‌ها اغلب به اندازه گزینه‌های گران‌تر بادوام نیستند. دندانپزشک شما به شما کمک می‌کند تا بهترین مواد را انتخاب کنید.

موقعیت دندان‌ها

تعداد دندان‌هایی که باید تعویض شوند و موقعیت آنها تاثیر بسزایی در هزینه دارد. هر چه تعداد دندان‌ها بیشتر باشد، قیمت درمان نیز بیشتر خواهد شد. از آنجایی که ترمیم دندان‌های جلویی در برخی موارد مستلزم مشارکت تخصص‌های مختلف دندان‌پزشکی است، هزینه‌های درمانی را افزایش می‌دهد.

دارو

داروهایی که بعد از عمل تجویز می‌شوند نیز جزو هزینه‌های عمل به حساب می‌آیند و بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر می‌گذارند.

تخصص جراح دندانپزشک شما

یک جراح دندانپزشک باتجربه هزینه بالایی را برای خدمات خود دریافت می‌کند، زیرا شما برای حداقل 3 سال تحصیل و تجربه بالینی هزینه پرداخت می‌کنید. هر چه جراح شما تجربه بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری را باید پرداخت کنید.

متخصصان دیگر

اگر متخصصان دیگری باید شما را معاینه یا درمان کنند، شما نیز باید هزینه خدمات آنها را بپردازید. این هزینه جز مواردی است که میتواند به اطمینان شما از سلامت کارتان بیفزاید. در مطب تخصصی دکتر غزال آرش راد در صورت نیاز بخشی از کار توسط متخصص فک و صورت انجام میشود.

بیمه هزینه ایمپلنت دندان

شما می‌توانید از بیمه خود برای جبران هزینه ایمپلنت دندان استفاده کنید. با توجه به شرایط بیمه دندانپزشکی که دارید، بیمه 50٪ تا 80٪ از هزینه‌های مربوط به مراحلی از ایمپلنت دندان را تقبل میکند. این درمان‌ها میتواند شامل مراحل آمادگی یا ترمیم باشد. پس از پرداخت حق بیمه، می‌توانید از کمک هزینه سالانه خود برای کاهش هزینه‌های خود استفاده کنید. بسیاری از دندانپزشکان طرح‌های تامین مالی و سایر روش‌های پرداخت را ارائه می‌دهند که در جلسه مشاوره شما آنها را بررسی خواهند کرد.

کلام آخر

همه عوامل بالا بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیرگذارند. اما این به صورت جداگانه و شخصی برای هر بیمار است. ارائه بخش‌های تخصصی، تجهیزات فن‌آوری مدرن و کادر پزشکی آموزش‌دیده مهم‌ترین عامل برای انجام یک ایمپلنت دندانی موفق است. ایمپلنت دندان راه حلی طولانی مدت برای جایگزینی دندان‌هایی است که در طول زمان آسیب دیده یا در معرض پوسیدگی قرار گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

کلیک کنید.
تماس آنلاین از طریق واتس اپ با مطب
کلینیک دکتر غزال آرش راد با مشاوره آنلاین در زمینه ایمپلنت، کامپوزیت دندان و لمینت دندان.